Thursday, October 14, 2010

tersilap langkah..??

presentation is over..!!..yeayy..:)
report is waiting..!!!.boooooo

kisah report fm

hihihii..mcm bese, aku suka ambek yg pling mudah,
n aku x kesa tuk wat bape pnjng pnyer report,
janji x guna otak..*tipu2.:)
dengan konfident, aku ambek 2 soklan ..
tanpa was2 okey!!..muke berlagak bley wat..

malam yer,
muka semangat nk siapkn sume report malam nie jugak..
y?? sbb hari sabtu and ahd, mahu tidur sepenuh mse..:)
hihihihi..i like that..;)
berblik kepada tjuk..
aku pon memulakn langkah...
bce soalan..n trus mula wat jawapan..
tnpa mmbuat draf..* so berlagak sekali lagi di situ...;P

at last bru aq sedar,
soklan dye aq x bce btoi2..
then dye adalah calculation yg sngat rumit..
atoyai..ingt td soklan pendek..sng la.
aduh, agk myesal di c2..
then, cepat2 aq wat keputsn..
laen kli jewp la aq wat..
dgn x bersalah..aku trus tutup buku n trus maen fb..
smgt yg cpt hilang nmpk..!! hahhaha

mood: merepek lagi...:)

No comments:

Post a Comment